وصیت نامه شهید: حاج اکبر خردپیشه شیرازی :: توحید رسانه

توحید رسانه

تصاویر و فیلم های فرهنگی کانون توحید

توحید رسانه

تصاویر و فیلم های فرهنگی کانون توحید

آخرین نظرات
  • ۱۱ بهمن ۹۷، ۰۲:۱۹ - محمد
    مرسی

وصیت نامه شهید: حاج اکبر خردپیشه شیرازی

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۲۹ ب.ظ

این هم یک وصیت نامه دیگر تا بتواینم زندگیمان را مثل آن شهیدان بزرگ نماییم و از آن ها پند بگیریم.


اللهم اجعلنا من جندک، فان جندک هم الغالبون

امتی که شهادت دارد، اسارت ندارد. این بنده حقیر از تمام دوستان طلب آمرزش دارم. امیدوار هستم این نهضت خمینی که رهرو حسین علیه السلام است بتواند تمام طاغوتها و متجاوزین را که قصد پایمال کردن حیثیت، ناموس،هستی و شرف مسلمین را دارند درهم کوبد. ایها الناس! ان شا الله احیا خونهای شهدا از آدم تا خاتم و از خاتم تا حال و آینده در گرو این پیروزی است. قدرتهای بزرگ از سلاح ترس ندارند، چون که مجهزترند. آنها از ایمان ترس دارند.

ای مردم! نگذارید انقلاب از بین برود. وحدت خود را حفظ کنید و بیشتر در صحنه باشید، چون دشمن در کمین است. دوستان و برادرانی که حق برگردن من دارید: با کشته شدن من و دیگری نهضت متوقف نمی شود. تا رهایی امتهای مسلمان و محرومین جهان به رهبریت امام روحی له الفدا به پیش. جبهه­ها را خالی نگذارید. در این دانشگاه الهی ثبت نام نمایید. دانشگاهی که مدرک ظاهری نمی خواهد، دیپلم نمی خواهد، شرایط سنی ندارد، پول نمی خواهد، فقط ارده، ایثار و گذشت می خواهد. سعادت می خواهد. ثبت نام نمایید، نگویید: امام حسین! ای کاش! در کربلا بودم و کمکت می کردم. الان این نهضت همان نهضت است. همان راه است. راه حسین علیه السلام را ادامه دهید و به جبهه­ها بشتابید در غیر این صورت پشیمان خواهید شد و در روز قیامت سخت عذاب می شوید. اگر خواستید بدانید این انقلاب چقدر ارزش دارد، بایستی دید چقدر دشمن داریم. باید ما باهوش و زرنگ باشیم چون مولا علی علیه السلام فرمودند: «المومن کیّس» 

... دوستان! بین مردم با صفا و صمیمیت زندگی کنید و در غم وشادی آنها سهیم باشید. بی­آلایش باشید وساده زندگی کنید. اسراف نکنید که اسراف از محرمات است و باعث غضب الهی و شکست خواهد شد.

اماممان می­فرماید: اسلاف سپاه، اسلاف اسلام است. این سخن خیلی مهم است. حواستان جمع باشد، نکند خدای نکرده آب به آسیاب دشمن بریزید. از باندبازی و چاپلوسی بدور باشید که اینها عامل شکست سپاه هستند.

... برادران نماز شب بخوانید. در مسافرت به هر امامزاده و قبرستان که در مسیر رسیدید، فاتحه بخوانید. در صورت امکان در نماز جماعت شرکت نمایید و در مراسم شهدا حتماً حضور پیدا کنید.

 

  • سید علیرضا سید موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی